Två långa dar!!!



Benny 50 år Hurra Hurra Hurra!!!



Snygga tårtor va??? det är Emma som har gjort dom!!! Ett tips till emma var att hon kunde lagt upp dom på Emmaskonditori.blogg.se juste ni borde gå i på hennes blogg också.



Idag köpte vi en ny väska till mej. Den är så himla görsnygg!!! Eller hur?



Vi måste ju välkommna påsken lite i allafall!!!



Jag målar årets äggkoppar!!!



Vi kom hem till Sanna för på lördagen fyllde Sanna 19 år det var ett våffelkalas!!!



Såpbubblor gud vad kul!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ella, jag glömde mitt fina kort som jag fick av dig :(

2012-03-25 @ 22:54:12
URL: http://emmaskonditori.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa det gjorde du facktiskt men du kan komma och hämta den när du vill den är ju facktiskt din... Eller......

2012-03-26 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0